Købsvejledning
På vores webshop finder du et nøje udvalg af kvalitets produkter til køkken og hjem. Under fanen "brands" kan du læse mere om disse og hvilken værdi de kan skabe for dig og din familie.
Har du brug for rådgivning vil vi anbefale at tage et kig på vores "Blog" som du finder i bunden af siden. På vores Blog har vi udarbejdet et udførlig købsvejledning der forhåbenligt kan pege dig på rette vej. Hertil kan vi naturligvis kontaktes på telefon: +45 35811105 Man-Tors: 10-16 samt Lørdag 10-16. Du kan også sende os en mail på: info@kologkomfur.dk
Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Her er de spørgsmål vi får flest gange - og vores svar.
Vi leverer primært med DSV, PP Jensen, GLS og Post Danmark. Leveringstiden afhænger af produkt. Som udgangspunkt vil vi tage kontakt, bekræfte ordre og give en estimeret leveringsdato når din ordre er behandlet. Alt afhængig af produkt og adresse, kan vi tilbyde forskellige former for levering. Vi tilbyder også levering med opbæring og montering. Kontakt os for at høre nærmere om muligheder og priser.
Du har altid 2 års fuld reklamation på alle vores produkter. Vi har desuden et landsdækkende service team der kan rykke ud, hvis der mod forventning skulle opstå fejl på et produkt.
Allesammen! :) Hvad der er bedst for dig, er måske ikke bedst for din nabo. Derfor tilbyder vi også en ganske uforpligtende og grundig rådgivning, så du kan finde den bedste løsning for dig.
Ja, dit produkt er sikret langt ud i fremtiden. Vi har arbejdet med restauration siden 1988 og har faktisk stadig kunder fra den tid, der for lavet et service besøg. En del af vores bæredygtige filosofi indebære også at vi kun forhandler kvalitets produkter der har en lang livscyklus.
Retur & Reklamation
Er produktet ikke som forventet kan du sende det retur til os. Vi tilbyder som udgangspunkt 14 dages fuld returret. Med undtagelse af bestillingsvare. Der er ingen fortrydelsesret på bestillingsvare. Du kan læse mere om vores retur og reklamations politik under handelsebetingelserne som du finder i bunden af siden.